Post by nervcookdoppketbmun on Mar 15, 2022 16:37:32 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Happy Color® – Color by Number ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Happy Color® – Color by Number IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekoder for ubegrensede poeng ▞▞▞
▞▞▞ Happy Color® – Color by Number 2022 version ▞▞▞
Mye reklame men ellers kjjekt tidsfordriv
Elsker dette spillet! Kan du legge til en funksjon som automatisk starter neste farge når du er ferdig med en farge?
tick tock legg til jeg kan ikke lukke? Jeg elsker denne fargeleggingsappen, men jeg får stadig dette tillegget jeg ikke kan lukke ut av, og jeg må fortsette å laste spillet på nytt! det er skikkelig irriterende!
Det var en vurdering på 5 til jeg hadde over 100 fullført, og så frøs det gjentatte ganger på det daglige bildet 23. desember. Jeg måtte avinstallere og mistet alle de ferdige bildene.
Bra hjernetrim
Jeg elsker fargene skulle bare ønske at den automatisk ville bytte farger når du er ferdig med en farge.
Bra for noen fargeleggingssider, men appen lukkes av seg selv etter å ha gitt noen ledetråder som involverer reklame, etter at appen krasjer og jeg ikke lenger kan åpne noen fargeleggingsside. Synd. Null stjerner...
Jeg liker det. Jeg bestemte meg for å betale for ingen annonser, og jeg synes det var vel verdt det. Det kan bruke en måte å filtrere allerede fargede bilder ut av en kategori og et søkeordsøk. Og en kategori som lar oss tildele farger til paletten selv, ville være en fin temposkifte. Fortsatt en solid app. Veldig avslappende.
Happy Color® – Color by Number Board mkrj
Variert og enkelt.. 😄
veldig avslappende. oppdatering 22.9.2021. . . spillet stenges konstant. Jeg har rapportert flere ganger, men slutter fortsatt å fungere. Jeg vil se etter noe annet. 10/5/21: lastet spillet på nytt, spilt i omtrent 15 minutter og får meldingen: dessverre har Happy Color sluttet å virke. Hva er greia? dette er veldig frustrerende. 1/22/22: Spillet stopper fortsatt konstant. Jeg finner ikke kontaktskjemaet ditt
Happy Color er min daglige "GO TO"-app for avslapning. Mine favoritter er Mystery-serien, spesielt «The Electrical Life of Louis Wain». Bildet av Benedict Cumberbatch er umiskjennelig! Åh! Og dyr. Spesielt hester. Trenger flere hester! Ser frem til nye og mystiske sider til HAPPILY COLOR.
Veldig bh.
MORO!
Kun portrettmodus. Fungerer heller ikke offline. Egentlig ikke egnet for et nettbrett.
Fargene går ikke automatisk frem, og du kan ikke berøre et område, og det gir deg fargen for det området. Jeg farger for avslapning denne appen gjør at fargeleggingen tar lengre tid.
Etter siste oppdatering opplever mye treghet og feilmelding,
Happy Color - Buku Mewarnai Papan uqkq
Elsker dette tidkrevende spillet flott for når du kjeder deg og ikke har noe annet å gjøre 1 problem det zoomer deg ut etter en stund
Appen fryser ofte mens jeg er halvveis gjennom et bilde, og jeg må avslutte appen og gå inn igjen. Men ellers liker jeg appen veldig godt. Jeg synes det er avslappende og det store utvalget av bilder og stiler er fantastisk. Det var verdt å betale for å fjerne annonser.
Grei tidsfordriv
Jeg var nølende med denne "farge etter nummer" på telefonen min som en app, men jeg prøvde det og nå klarer jeg ikke stoppe!!! Det er mye morsommere enn jeg trodde det skulle være. Du må faktisk lete hardt for å fullføre visse deler, siden det kan være et lite sted du har gått glipp av... og du må finne det eller bruke en lagring for å ta deg til stedet.
Слишком много рекламы, а в целом -очень интересно. Жаль, что нельзя использовать свой выбор цвета, а только предложенные.
Appen fungerer fint. Jeg er veldig skuffet over tilbudet under kategorien "Dyr". Svært få av dyrene ser realistiske ut. De fleste har tegneserieegenskaper. Stykker i andre kategorier, for eksempel "Nature", lider ofte av det samme problemet hvis et dyr er en del av sammensetningen. Jeg finner veldig få stykker jeg vil jobbe med fordi jeg ikke er interessert i tegneserielignende dyr. Tiden min til å bruke denne appen går snart ut.
Kult 😎 og enkelt å bruke. Flott bilde med mange flotte tegninger å velge mellom.
Slitsom tidtrøyte 🙂 Menn kult 😊
Avslappende og gøy
Jeg har prøvd å spille på andre enheter og det fungerer fint, men når jeg gjorde det på mitt eget nettbrett vil det bare vises som en liten ting på skjermen min som jeg er ok med, men det faktum at tegningene tar så lang tid å laste og når det laster fargen min laster ikke. Hvorfor hvorfor hvorfor???
Jeg elsker denne appen bortsett fra én ting. Den vil låse seg. Den slutter å farge. Du må gå ut av bildet og deretter gå inn igjen. Noen ganger skjer dette med mye frekvens. Dette vil også tredoble (eller mer) annonsene.
Happy Color® – Color by Number বোর্ড vcrw
Jeg elsker denne appen. Det eneste jeg ikke er fornøyd med er Disney-bildene. Du pleide å sende 6 bilder hver 4. dag nå er det 4 bilder i uken, og jeg vil si 1 bilde av de 4 jeg liker. Jeg har lagt merke til mer forunderlige bilder enn noe annet. Vennligst ta med flere Disney-bilder, og også gode. Jeg liker virkelig de klassiske Disney-bildene.
Veldig dårlig verste spillet jeg noen gang har spilt pikslene deres riste rundt og vil ikke la deg gjøre noe.
Jeg elsker dette spillet, det er veldig beroligende og det er så mange bilder og det er alle slags malerier, og det holder deg oppdatert med de nyeste filmene.
Nydelige bilder, menn for mye reklame 🥰
Spennende og gøy med farger 😁
Hvorfor ikke ingen pokemon-bilder å fargelegge?? I tillegg vil det koste penger. Folk vil kjøpe pakkene
Flott å ta tankene vekk fra ting og fokusere/slappe av og fullføre fargeleggingssiden.. det er litt som et puslespill også på sin egen måte.
Jeg trodde virkelig jeg ville kjede meg med dette spillet. Jeg mener, farge etter tall, egentlig? Men jeg tok feil! Det er veldig avslappende og interessant. Og, helt ærlig, vanedannende! Bravo!
Jeg hater at denne appen avsluttes selv i midten av en farge, og jeg vet ikke hvorfor. Jeg har sett etter oppdateringer og avinstallert/installert på nytt, til ingen nytte. Jeg har Android 11. TRENGER EN OPPDATERING?
Gacha Life Casual games gpm
Helt greit tidsfordri. Fine oppgaver. Det som trekker ned er at det er altfor mye reklame mellom spillene
Greit tidsfordriv