Post by nervcookdoppketbmun on Mar 15, 2022 16:25:19 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Duitse complete grammatica ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Duitse complete grammatica IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats voor veel munten ▞▞▞
▞▞▞ Duitse complete grammatica 2022 version ▞▞▞
Als moedertaalspreker kan ik je vertellen dat het een goede app is om je vaardigheden te testen en ook te verbeteren geen grammaticale fouten of iets dergelijks
Tot zover goed! Goed gestructureerd in termen van grammaticale onderwerpen en niveaus.
Deze app is goed
De oefeningen zijn leuk, dus het houdt me geïnteresseerd! De advertenties zijn ook niet al te irritant.
Almanca tam gramer Eğitim ohx
Beste Beste Beste!!!!?
uitstekende app DUITS om te leren
is de beste app van anderen die ik heb geprobeerd. Ik geef deze app 5 sterren.
Herhalende tests
Het is een handige app om mijn grammatica op te frissen en te verbeteren. Ik heb echter problemen gehad met het verwijderen van de advertenties. Ik heb de advertentievrije optie gekocht, maar ik zie ze nog steeds.
Het is echt een goede oefening. Gevarieerd en goed formaat
Nu kan ik deze beste app Duits leren, bedankt de eigenaren
Deze beste app om de Duitse grammatica te oefenen, maar waarom zet je er geen lessen in?
Ben het net gaan gebruiken. ik vind het tot nu toe leuk
De informatie lijkt georganiseerd
Grest App speciaal voor gevorderden. Bedankt. Het zou handig zijn om een idee te hebben van welke onderdelen ik al gedeeltelijk of volledig heb afgerond. Op C1-niveau is er een enorme lijst met items en het is moeilijk om bij te houden welke items ik heb voltooid (en goed heb gedaan), waarmee ik heb geworsteld en waaraan ik nog niet ben begonnen, vooral als je naar de bovenaan de lijst na het indrukken van de back-toets. Een suggestie zou zijn een aanpasbaar voldoende cijfer en een teller op elke sectie die de fractie van geslaagde lessen geeft.
De beste applicatie zeg je?!?! In beide apps heb je GEEN KONDITIONAL toegevoegd!!!
Heel goed werk en ik vind het leuk ...... heel erg bedankt
Tyska komplett grammatik Utbildning hmoq
German Complete Grammar Ta’lim loz
Zeer goed gedaan, handig hulpmiddel om Duits te leren
Zehr gut fur beginner
Heel erg leuk
De antwoorden moeten een uitleg hebben met een voorbeeld waarmee we de fouten kunnen corrigeren
Het is goed
Perfecte app om mijn Duitse lessen aan te vullen
Zeer nuttig voor het oefenen van de Duitse grammatica.
Zeer gebruiksvriendelijke interface. Jullie hebben echt goed werk geleverd. Houd het vol.
het beste! gebruik het dagelijks.
Heel handige App 9m je Duits op te halen of te leren 😉 😇
Ghana
Het is een echte hulp en zo gemakkelijk te gebruiken, maar je moet een bepaald niveau hebben, zoals A2 om het te gebruiken 😃
Deze app zou perfect zijn ALS je voor elke groep oefeningen de les of regel had die het beveelt. (De link in je antwoord werkt niet.) Ook in de die/das/der-oefeningen verandert de volgorde van de antwoorden steeds. Zou gemakkelijker zijn om te onthouden en te visualiseren met een enkele constante volgorde.
Dit is een van de beste apps om de Duitse taal in een veel sneller tempo echt onder de knie te krijgen. Het beste is dat we onze fouten daar en daar corrigeren. Het helpt ook om ons zelfvertrouwen te vergroten.
Geweldige app, en heel eenvoudig te gebruiken. Maar kan 10x beter met een paar aanpassingen: als de juiste voorbeelden zijn vertaald, bijvoorbeeld, en als je fouten uit het verleden kunt zien die je hebt gemaakt (de app wist ze nadat je de les hebt weggeklikt). Toch is de hoeveelheid oefening die tot moeilijkheid wordt besteld, echt nuttig.
Goed
te veel fouten. Achtung.
Alles wordt als een les bestempeld, maar hierin zitten geen lessen. Het zijn gewoon quizzen zonder echte grammaticale uitleg of hulp bij hoe Duits werkt. Gewoon... quizzen, honderden.
Zo leuke app
Deutsches Wörterbuch Raamatud ja viited bidg
Super gut
Goede app voor grammatica oefeningen. Zou handig zijn om wat korte grammaticale informatie/herinnering te hebben.
Echt een goede applicatie! Het helpt me echt om mijn Duitse grammatica te herzien!! Drie dingen die kunnen worden verbeterd: 1) wanneer u een nieuwe lijst opent, moet deze de schuifpositie opnieuw instellen. 2) beoordeel de app-pop-up elke keer dat je de app sluit, is nogal vervelend. 3) voeg een optie toe om de app te kopen en advertenties te verwijderen. Advertenties op volledig scherm zijn HET SLECHTSTE.